Kommunikation 2017-12-12T09:51:19+00:00

Kommunikation

Fremtidens mediebruger er superfan

Foto: /ritzau/Caia Image/Robert Daly Fokusér på de loyale kunder, og glem alt om at jage tilfældige ’strøgkunder’. Det betaler sig at servicere sine superfans. Det var den overordnede pointe, da direktøren for Disneys [...]

Medievalg: Kun lokal synlighed flytter stemmer

Lokalpolitikere udkæmper en forgæves kamp, når de i deres medievalg søger at kanalisere deres budskaber ud gennem landsdækkende presse for at stå politisk styrket i deres nærområde. Det mener Troels Mylenberg, der er [...]

Bryd mediemuren: Varde vinder gehør

Frem for at surmule over, at man ikke kan trænge igennem til de landsdækkende presseorganer, betaler det sig at handle på flere forskellige platforme. Med målrettet kommunikation har Varde Kommune således slået hul [...]

Borgmestermøde hos Ritzaus Bureau

Hvordan kan man som borgmester påvirke de landsdækkende medier? Dette spørgsmål satte Ritzaus Bureau og Landdistrikternes fællesråd til debat ved et borgmestermøde i København. 25 af landets borgmestre valgte at lægge vejen [...]

Via Ritzau giver os omtale i medierne

Landdistrikternes Fællesråd, som er den overordnede landdistriktsorganisation i Danmark, har benyttet Ritzaus pressetjeneste siden november 2015. Rådet har mærket en stor fremgang i omtale i medierne og har fået bedre hul igennem til [...]